Friday, August 19, 2011

IBADAH DI BULAN RAMADHAN

Assalamualaikum....

Ha, atas tu wajah baru blog ana. Apa kaitan blog dengan ibadah??? Mesti yang pelik tajuk dengan gambar tu kan?? Kalau tak pelik pun tak pa. Sebenarnya ana baru 80% mengubah konsep blog. Ana harap perubahan ini menjadi ibadah kerana ana jadikan blog ini untuk tujuan promosi jualan barangan dan makanan yang terpilih untuk tujuan sumbangan kepada Hal Ehwal Sekolah Agama. InsyaAllah sedikit masa lagi ana akan siapkan. Tak tahu la sempat ka tak sebelum raya kerana banyak tugas dan benda lain yang perlu fikir. Kalau nak pikir pasai blog saja, memang boleh siapkan..

Alhamdulillah tadi pun dah cuba masukkan iklan dalam kedahlanie http://www.kedahlanie.info/. Masuk ka tak lagi ana pun tak tau..

Sebelum tuu. Lanie tengah promosi untuk kerepek sempena hari raya. Sapa berminat bleh kol terus atau sms atau email. Tempahan dibuka sehingga 25 Ogos 2011. InsyaAllah berpatutan. Nak tengok gambar dan harga boleh klik dekat produk muslim tu...

Penghantaran macam mana?
Oleh kerana nak pos dah tak sempat, ana akan terus hantar ke rumah, tapi rumah yang on my way to Kulim dan Pahang saja lah ya.. Yang ni tak perlu kos penghantaran..

Untuk yang lain dari perjalanan pulang, ana akan caj penghantaran RM 0.50 untuk setiap kilometer bermula dari Guar Chempedak atau Alor Setar (mana-mana yang dekat) . Contoh pengiraan (Guar ke Alor Setar, 44.6 KM. Kira 44 Km x RM 0.50 = RM 22.00 sahaja. Tapi ke Alor Setar ana tak ambik kos penghantaran sebab rumah ana kat situ. Apa-apa pun untuk kos penghantaran rujuk ana dulu lah yer.. No. fon ana : 013 4332730 (Rahimin)

0 comments: